Radio, tv, Anguilla en verhuizen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Radio, tv, Anguilla en verhuizen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Radio, tv, Anguilla en verhuizen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

27 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallooo!
Jippie weer echt leuke dingen kunnen doen voor het project afgelopen week! We zijn namelijk op de radio geweest haha. Dat was echt SUPER spannend (klein hokje in met radioapparatuur en microfoons, zomaar midden in het programma overdonderd worden door een microfoon in je gezicht en dan...beginnen maar, in het Engels! Slik). Haha, maar overleefd. Helaas zelf niet kunnen horen want ze zeiden dat het om 5 uur nog herhaald zou worden, maar zoals je zovaak niet echt van de Antillianen op aan kunt, was dat nu weer het geval ;)
Daarna zaten we op deze overwinning lekker te lunchen en hadden we het over een Nederlandse vrouw die toch nog een stukje over ons project in haar krantje wilde schrijven? En zoals in Statia zovaak het geval is en we het over de duvel hadden, kwam ze daar net aan en heeft ze ons meteen geinterviewd met een foto erbij :). Daarna weer een succes geboekt en dit keer door het maken van een reclamespotje die ook echt op tv uitgezonden gaat worden! Was echt heeel erg leuk om te doen. Twee kinderen van 9 en 14 voor gecharterd en ook een kerel van een jaar of 24 die wel vaker dingen voor televisie doet. Nouu dat kindje van 9 was echt een geweldige actrice en die kerel deed het ook echt zoo goed! Wij aan de kant instructies geven en de dag erna het resultaat al mogen zien, prachtig! :D Nu nog even afwachten tot we hopelijk optijd voordat we gaan het telefoonnummer weten, en die kunnen we er dan in laten zetten (nu zie je nog zwart beeld). Dan kan ie uitgezonden worden :D
Verderr wilden we dit weekend eigenlijk naar Sint Kitts gaan voor een muziekfestival, maar door onduidelijkheden of de mensen uit Aruba nu wel of niet kwamen, boot die we niet meer konden regelen en geld, toch maar besloten om niet te gaan en ons plan gewijzigd: We blijven tot volgende week zondag in Kingswell (daarna moesten we er zowiezo uit omdat er nieuwe gasten komen en gelukkig maar want deze kamer is vies en donker en de eigenaren worden steeds gekker:p), dan gaan we naar Anguilla toe tot en met woensdagavond en dan gaan we verhuizen naar een appartementje met airco en draadloos internet woeehooe:) En dan dus ons laaatste weekje vakantie houden hier op Statia. De tijd gaat veel te snel!!
Natuurlijk weer veel gedoken en Maartje en ik zijn nu bezig voor onze Advanced duik cursus. Dan mogen we tot 30 meter duiken ipv 18 (wat ik eigenlijk allang gedaan had moehah;)). En Loes is nu ook bezig met haar PADI, kunnen we binnenkort met zn 3en gaan duiken! :) Daarnaast zijn we echt heel goed bezig voor school! Papers maken, groepsverantwoording, presentatie.. jaja, moet allemaal gebeuren maar dat schiet lekker op en dat moet ook wel want we willen vanaf volgende week vrijdag (wat eigenlijk al een week later is dan gepland) echt klaar zijn met alles en lekker vakantie houden! Tot slot wordt ik deze laatste weekjes getergd met dubbele gevoelens: de ene kant schreeuwt: Ik wil naar huuuis! Weer lekker druk zijn, in mn studentenhuisje wonen, mn vriendinnetjes en familie zien en mn leuke werk! De andere kant schreeuwt: Oooh konden we nog maar even blijven, het is hier zo fijn en nu moet ik straks mn lieve vriendje die ik toch wel errg leuk begin te vinden, missen! :( maarjaa elk voordeel heb zn nadeel hee :p

Nou daaaaaaaaaag!:)

-x-

• 27 Juni 2008 - 20:23

Maartje:

Leuk stukje hoor mariek!

• 27 Juni 2008 - 22:26

Lonneke:

Heeeeey mooie foto's hoor!! En super dat jullie project zo goed loopt. Geniet van de vakantie ;)
    xx

• 27 Juni 2008 - 23:33

Ilse:

Heej meis,

geniet er nog maar heel erg van! Ik denk aan jullie en hoop dat het lukt met die saaie dingen voor school, pfff is wel ff pittig weer verslagen maken voor school als buiten de zon schijnt en het strand en de zee je lokt :)
    En dat vriendje van je moet maar gewoon een keertje naar Nederland komen.. of je gaat terug naar statia.. ook niet erg toch... kun je dadelijk met je dikke sph salaris wel betalen ( of niet!) whaa

dikke kus!

• 28 Juni 2008 - 17:52

Carlijn:

heeej,
    echt gaaf om je verhalen elke keer weer te lezen :)
    fijn om te horen dat je het er nog steeds zo goed naar je zin hebt!! de tijd vliegt voorbij, over een paar weekjes alweer terug in het vertrouwde NL..
    nou geniet er nog van!!
    tot snel!
    x Carlijn

• 28 Juni 2008 - 18:21

Fadi:

Wat super gaaf allemaal, ik krijg steeds een enorme zin in avontuur als ik jou stukken lees.
    Wat moet dat geweldig zijn, z'n enorm mooie ervaring rijker!!

• 28 Juni 2008 - 20:36

Sanne:

Hej Zusje,
    Fantastisch allemaal weer hoor!!Fijn dat het allemaal zo goed gaat.Liefs xxxxx

• 29 Juni 2008 - 19:12

Pap En Mam:

zie het nou nog maar weer leuk te vinden in Nederland, nu je het paradijs gevonden hebt