Laatste berichtje vanuit het zonnige Westen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit het zonnige Westen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit het zonnige Westen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

14 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallooo lieve mensen! Dit is gewoon het allerlaatste stukje wat ik ga schrijven, wat gek zeg! Maar het is echtt nog maar 3 daagjes :( / :) haha ik weet niet zogoed hoe ik me moet voelen :p. Natuurlijk ga ik aaaallemaal prachtige dingen hier missen, maar als ik denk aan mijn fijne leventje en familie en vrienden in Nederland, heb ik ook wel weer erg zin om daarheen terug te gaan! Alleen dat weer he...;)

Vorige week heerlijk naar Anguilla geweest (voor foto's van witte stranden met helderblauw water, kijk op loesinstatia.waarbenjij.nu) en dat was echt prachtig! Daar fietsen gehuurd, gedoken, geshopt (!) en lekker gechilled! Verder doen we dat nu ook deze week in ons nieuwe appartementje! Gewoon rustig aan, beetje naar het strand, beetje duiken,(vandaag 4 nurse sharks gezien van zooo dichtbij!!), nog genieten van alle dingen voor het laatst doen hier. Dan donderdag een uurtje of 10 vliegen en thuis kunnen we terugkijken op een prachtig avontuur! Wie had ooit gedacht dat wij al deze dingen mochten meemaken. Op een of andere manier doet zo'n reis je toch veel realiseren over je leven, over wat er allemaal is, en wat je allemaal kan. Ik heb in ieder geval wel een beetje het reisgevoel te pakken en ik zie mezelf na de SPH nog niet meteen 40 uur in Nederland werken.
Nou, iedereen heeeel erg bedankt nogmaals voor alle berichtjes en voor iedereen die mijn blogje trouw heeft gevolgd! Echt super leuk om allemaal fijne dingen vanuit Nederland te horen!
En wie weet is dit nog niet het eind van Statia voor mij, aangezien dr hier nog een kerel zit die ik toch nog wel erg graag een keertje wil opzoeken :)

Tot in Nederland!!!

-xxxxxxxxxxxxxxxx-

• 16 Juli 2008 - 16:07

Gerdijanne.:

Ok, tot ziens zeggen we dan gewoon!

p.s. die Bingo was echt tof.

• 22 Juli 2008 - 00:36

Marieke En Mike:

Hee Mariken.... We missen jullie nu al hoor het is hier erg stil nu. Dikke kus voor jullie alle 3. xxx Marieke en Mike