En we gaan nog niet naar huis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

20 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Ooooh nog maar 4 weken te gaan en ik moet zeggen, nu het zo tegen het eind loopt, wil ik alleen nog maar blijven! Echt, het vrijwilligerswerk met de kindjes (vooral de babys, dat is echt mijn groepje geworden:)), nu we het weer wat drukker hebben met het project, het duiken wat ik geweldig ben gaan vinden, maakt dat ik weer drukke, volle, leuke, nuttige dagen hier heb en zet me aan het denken van hm sommige dingen die je hier bijna normaal gaat vinden, kan ik straks in Nederland helemaal niet meer doen!!:|
Mn weekendje Saba is helemaal geweldig geweest. Heerlijk relaxen in het regenwoud, nu met hot tub(je) en sauna(tje)! :) En ik heb gewoon een duik gedaan van 36 meter diep waarbij ik 3 haaien van heel dichtbij gezien heb! En op een andere duik het langverwachte zeepaardje mogen zien!:)
De rest van afgelopen week dus volle dagen gehad met de Buzzy Bee's, project (vergaderingen, reclamespotje voorbereiden om samen met een acteur en kindjes op te gaan nemen:), planningen maken voor de mensen van Aruba die hierheen komen volgende week etc.), en gisterenavond een nachtduik! In het begin een beetje spannend omdat je dus niet ziet waar je bent, maar op een gegeven moment kon ik me wat ontspannen en daar hielpen 4 slapende schildpadden en lichtgevende plankton wormpjes wel een beetje bij! Echt waauw, ik heb serieus nog nooit zoiets moois gezien en ik kon wel even vanachter mn duikbril een traantje wegpinken!

Plan voor dit weekend:
-Vrijdag: aan paper werken (moet ook gebeuren), 's avonds uiteten, Karaoke in Ocean View Terrace en dan Smoke Alley dansen tot de late uurtjes
-Zaterdag: uitslapen, voetballen kijken, en hoopelijk bbq op het strand als we een keertje op de antillianen aan kunnen ;)
-Zondag: blue bead duiken (daar heb ik trouwens nog niks over verteld. In het kort: dat zijn blauwe kralen die de slaven na de slavernij in het water hebben gegooid en die je nu heeel af en toe kunt vinden als je dr naar op zoek gaat en dat is natuurlijk cool om te hebben en iedereen wil er een dus die wil je gewoon vinden:p)

Plan voor volgend weekend:
Naar Sint Kitts omdat daar een 3 dagen durig muziekfestival is!

Zo verkeerd hebben we het hier niet :)

Foto's volgen! (Echt waar, zondag heb ik ze!)

Daaaaaaaaaaaag!

-x-

  • 21 Juni 2008 - 01:02

    Sietze:

    dusssss. .

  • 21 Juni 2008 - 01:04

    Sietze:

    ben nog steeds NIET jaloers .....

    ;)

  • 21 Juni 2008 - 13:48

    Sanne:

    Cool,een zeepaardje!!
    Snap dat je er gewend aan raakt.. echt geweldig! Ook grappig dat je het voetbal ook kunt zien:P
    Doegg xxx

  • 22 Juni 2008 - 18:23

    Mama:

    kun je het ooit nog leuker krijgen?

  • 24 Juni 2008 - 11:24

    Rainey:

    Super vet die onderwater foto's! ben echt jaloers.. wil ook duiken!!!!

    x

  • 26 Juni 2008 - 10:52

    Dieuwke:

    wooww cool die fotos :D

  • 03 Juli 2008 - 12:51

    Floor:

    Hee Mariek,

    Wat een leuk berichtje weer, ik kan me voorstellen dat je niet meer naar huis toe wilt! Ik vertrek over 4 dagen al naar Costa Rica, dat komt dus ook dichtbij!
    Geniet van de tijd die je nog hebt en we spreken elkaar!

    X Floor

  • 05 Juli 2008 - 15:32

    Gerdijanne:

    Prachtig dat zeepaardje.

    En ik vind Barry ook wel indrukwekkend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariken

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH. Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten. Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Actief sinds 20 Maart 2008
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 13562

Voorgaande reizen:

06 April 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: