Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH.
Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten.
Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2008

Laatste berichtje vanuit het zonnige Westen!

04 Juli 2008

Laatste vergadering en dan...project AF! :D

27 Juni 2008

Radio, tv, Anguilla en verhuizen!

20 Juni 2008

En we gaan nog niet naar huis!

10 Juni 2008

Statiaanse avonturen
Mariken

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH. Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten. Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Actief sinds 20 Maart 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13564

Voorgaande reizen:

06 April 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: