Paradeeee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Paradeeee - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Paradeeee

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

28 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoooi
Omdat het deze woensdag koninginnendag is en donderdag hemelvaart, werkt iedereen deze week maar half (vrijdag nemen ze gelijk ook maar vrij:p) en dat wil dus zeggen dat ons project dan een beetje stil komt te liggen en toen dachten we hmmm misschien kunnen we dan mooi van deze gelegenheid gebruik maken door naar Sint Maarten te gaan waar het nu heel toevallig net CARNAVAL is :D
duss vanavond vertrekt ons minivliegtuigje naar Sint Maarten, verblijven we daar 3 nachtjes in een poep sjiek (en helaas errrg duur) hotel, omdat werkelijk ALLES vol zat, en gaan we dinsdag en woensdag de carnavals parade bewonderen in Sint Maarten!! We zijn echt super benieuwd en dat wordt echt 1000 foto's maken! :D

Verder zijn we zondag naar de Botanical Gardens geweest. Daar werken veel vrijwilligers en vaste medewerkers aan het planten van nieuwe bloemen en het verwijderen van dingen die er niet horen enzo haha. Goed initiatief om het eiland mooi te houden. Zij zijn volgens mij ook bezig met de recycling weer op te bouwen want hier gaat dat echt niet normaal: pleuren alles op 1 hoop en ja, het is een klein eiland dus ooit is er geen ruimte meer voor. Verder verzorgen zij mooie wandelpaden en dat dus alles op het gebied van de natuur mooi blijft.
Achter op de pick-up truck van Lee (een errg leuke Engelsman;)) hobbelden we erheen want het was echt nog een lange weg! Leuk om eens het andere deel van het eiland te zien want zo ver waren we nog niet geweest haha! Ook nog andere stukken strand gezien in plaats van ons eigen strandje bij het hotel.
Daarna weer terug opgepikt door Casper (Maartje dr errg leuke Antilliaan;)) Maar we maken verder geen misbruik van de mannen met auto's hoor :p

Ojaaa nog wat plannetjes:
Volgend weekend gaan ze met de jongeren van het Bootcamp kamperen. Het Bootcamp is een project dat is opgezet door de Voogdijraad, voor jongeren die een criminele activiteit hebben verricht. In het Bootcamp zijn ze veel lichamelijk bezig zodat de jongeren hun energie kwijt kunnen en ook een leuke dagbesteding krijgen. Volgens Felicia zijn de jongeren hier erg enthousiast over en hopelijk hebben zij daarna zin om wat meer van hun leven te gaan maken. Felicia heeft ons gezegd dat we wel een dagje mee mogen kamperen dus dat zou wel heel erg leuk zijn om dat samen met hun te doen!
Daarnaast gaan we het weekend van mijn verjaadag naar Sint Kitts en Nevis! De hoteleigenaar brengt ons er op vrijdag heen en dan gaan we zondag, op mijn verjaardag, zelf weer terug.
Leukleeeeuk! :)

-x-

Voor verhalen over Sint Maarten kijk op:
loesinstatia.waarbenjij.nu en
taartjen.waarbenjij.nu

Hieronder wel foto's ervan!!

• 28 April 2008 - 19:02

Sanne:

Geweldig allemaal zeg!! Ben benieuwd naar de foto's en je nieuwe verhalen:)
    Een hele fijne week.. ik ben ook lekker 6 dagen vrij:D
    xxx Sanne

• 28 April 2008 - 19:45

Sarah:

Jaaaajaa savonds beetje aan de Malibu he ;)
    Ziet er nog steeds goed uit *still jealous*
    kusss saar

• 28 April 2008 - 20:10

Eva:

drollendraaier :p

• 29 April 2008 - 11:42

Fadi:

Lekker wezen carnavallen?!
    Gaaf dat jullie een dagje met het bootcamp mee mogen doen.
    Mooi gebied zitten jullie zeg, super mooie foto's!

xXx

• 30 April 2008 - 08:51

Mama:

weet je zekere, dat je niet met een inlander thuis komt?

• 30 April 2008 - 13:10

Ilse:

Vertel eens over die Engelsman :)
    of een foto zodat iedereen ff kan keuren is ook goed...
    haha

Heej maar ik vind het vet dat jullie nu op Sint Maarten zitten! Ben erg benieuwd naar de foto's! Dus ik wacht met spanning af! Feest ze, want dat moet zeker ook gebeuren hier he?!

Tot snel weer! groet, Ilse

• 01 Mei 2008 - 13:46

Teun:

nou ik heb eindelijk je log gevonden, was vergeten em op te schrijven en hij stond niet meer in je msn naam. hehe
    anyway klinkt echt te goed hoe je het daar hebt. en zo zien de fotos er ook uit.
    en nu ben ik jaloers.
    geniet ervan daar en veel fotos maken.

• 02 Mei 2008 - 11:54

Merijn:

Tja, als reactie op jouw verhaal en de vraag van moeders, kan ik alleen maar antwoorden: je weet maar nooit hoe dingen kunnen lopen met de lokale 'homeboys', ik ben namelijk zelf een heeeele leuke Portugese tegen het lijf gelopen!
    Dus: "ChingChing!" Een toost op een multi-culti samenwerking!!

Big Brother Is Still Watching You (Muwahaha!)

• 04 Mei 2008 - 20:46

Rainey:

ziet er stoer uit op die Quad ;)
    vind t ook kei leuk om je mailtjes te ontvangen... IK MIS JOU OOK!!!

xxx

• 11 Mei 2008 - 13:52

Marieke S:

HAaaaai,

GEFELICITEEEEEERD MET JE VERJAARDAG:D:D

xxx

• 11 Mei 2008 - 21:15

Mieke Nieuwenhuisen:

Gefeliciteerd met je verjaardag! Goed op elkaar passen daar he!:)

• 12 Mei 2008 - 16:05

Fadi:

Ik wou je idd ook nog even feliciteren met je verjaardag!!

Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Verjaardagskus!