Laatste vergadering en dan...project AF! :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Laatste vergadering en dan...project AF! :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Laatste vergadering en dan...project AF! :D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

04 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Heeee!
Vanaf vandaag hebben we vakantie!!! :D Het project is goed afgesloten met een grote vergadering die wij zelf hebben voorgezit. Er waren echt een hoop mensen aanwezig en dat was natuurlijk weer errrg spannend! Er zijn nu ook twee mensen van de Kindertelefoon van Aruba hier in Statia, speciaal om hier het team te ontmoeten en daarmee afspraken te maken. Ook wilden ze natuurlijk wat meer weten over de hulpverlening hier op het eiland zodat ze dat weer kunnen gebruiken wanneer ze Statiaanse kindjes aan de telefoon krijgen. :)
Gisteren zijn we met de mensen van Aruba ook nog naar EU-tel (de telefoonmaatschappij) geweest en hadden we een onverwachtse (hoe kan het ook anders hier:p) afspraak met het team. Vandaag na de vergadering nog flink alle laatste dingen uitgewerkt en nu VAKANTIEEE! :)
Vanavond lekker uiteten en er schijnt hier iets te zijn voor 4th of July dus ben benieuwd, dan uiteraard karaoke en Smoke Ally ;) Morgen hebben we een feestje van Menno (Nederlander die bij de apotheek werkt, grappige kerel:p) en dan zondag heeel vroeg vertrekken naar Anguilla! Joepiee nou de rest heb ik al verteld haha maar ik wilde het even laten weten!
En oja, we komen in de krant!!! Hahaa ik zal em bewaren en dan neem ik em mee naar huis :)

En nog een oja want ik ben heel asociaal want ik vind het echt KEI leuk om al jullie lieve berichtjes te ontvangen maar ik zeg dat eigenlijk nooit en ik stuur ook niet iets terug ofzo dus bij deze BEDANKT voor alle lieve en grappige berichtjes!! :):)

Doeeeeeeeeeg!

-x-

  • 04 Juli 2008 - 22:13

    Tobias:

    ik schrijf helemaal nooit berichtjes.. ik weet niet waar je het over hebt eigenlijk...

  • 05 Juli 2008 - 07:23

    Peter En Anne:

    En wij maar werken...;-)

    Tot snel,

    Peter en Anne

  • 05 Juli 2008 - 15:24

    Gerdijanne:

    Hee Marieken,

    Van harte gefeliciteerd!

    Tot vanavond.

    p.s. leuk om jullie blog en foto's te zien.

  • 05 Juli 2008 - 17:02

    Pap En Mam:

    het grote aftellen gaat beginnen,nog een fijne vakantie! Helemaal verdiend!!!!

  • 07 Juli 2008 - 08:02

    Sarah:

    Ohoh, pas mijn eerste berichtje.. Ik lees wel trouw al je berichtjes!

    Mooi dat 't allemaal gelukt is!

    X, Sarah

  • 07 Juli 2008 - 13:37

    Sietze:

    :)

    muhuhahhauauhaaa, nog bedankt voor je lieve berichtje!
    RW was te vet :D, Moby, Underworld, Gnarls Barkley, Radiohead, Chemical Brothers, Justice, ik noem maar een paar hoogtepuntjes! en het was heerlijk festival weer. Maar helaas zit het er al weer op... maarja.. maar er zijn weer goeie dingen in het vooruitzicht.
    Zoals eerder al beloofd, ik alvast biertjes koud zetten voor als je hier weer terug komt!!

    fijne vakantie nog ff!
    Sietze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariken

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH. Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten. Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Actief sinds 20 Maart 2008
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 13559

Voorgaande reizen:

06 April 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: