Allemachtig prachtig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Allemachtig prachtig - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Allemachtig prachtig

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

07 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Relaaaxen maar, dat krijgen we hier wel mee. Rustig aan en je vooral niet te druk maken. Dit zorgde dan ook dat we uiteindelijk pas om 22.00 uur op Sint Eustatius aankwamen terwijl 19.00 uur de bedoeling was geweest. Drie uur wachten op Sint Maarten Airport dus. Dit moesten we dan weer om de 5 minuten gaan vragen hoe het nu zat, waarop we dan weer verveeld antwoord kregen dat diegene het niet wist en we het maar aan hun collega moesten gaan vragen, en uiteindelijk, nadat het vliegtuig er eigenlijk al 10 minuten had moeten zijn, kwam er toch daadwerkelijk 'delayed' op het bord te staan:p. Maargoed, vooral hierin meegaan want het is ook veel te HEET om je druk te maken :D
En oooooh god wat is het hier allemachtig prachtig!! Echt alles wat ik me ervan voorgesteld had en nog beter! In een geweldig lief, klein, met bloemen en palmbomen begroeid, waar je enkel het strand hoort stromen en vogeltjes hoort kwetteren, hotel/ appartementen complex met 2 superlieve eigenaren die ons gratis ontbijt, een boottocht naar de buureilanden, liften met een pick-up truck naar de winkel en noem maar op aanbieden. Helemaal geweldig!
Sint Eustatius valt in omvang nog reuze mee vind ik, toch nog wel wat groter dan ik me voorgesteld had. En het vliegen in dat piepkleine vliegtuigje van Sint Maarten naar Sint Eustatius was echt heel erg tof! Best eng in het begin, maar echt een hele ervaring. Alleen jammer dat het al donker was, en we niet meer dan een paar prachtige lampjes buiten konden zien. (Dat ding was serieus zo klein dat je moet bukken voor het plafond en met je knieën tegen iemand zn rug zit:D)
Voor de rest nog geen ontzettend grote avonturen aangezien dit pas de 1e dag is, maar ik wilde dit toch even met jullie delen en de foto's laten zien!!
Hoop dat bij jullie de lente ook een beetje wil komen! Al denk ik niet dat jullie de 28 graden al halen;)

oja even voor de duidelijkheid: donderdag beginnen we met ons project, dus voor die tijd zijn we hier nog heeerlijk aant relaxen!

-x-

Mariken


Voor nog meer foto's en verhaaltjes:
taartjen.waarbenjij.nu
loesinstatia.waarbenjij.nu




  • 07 April 2008 - 20:27

    Sietze:

    hmmm... jaloers!!

  • 07 April 2008 - 20:56

    Eva:

    Shit, ziet dr heel goed uit! ik ben ook redelijk jaloers moet ik zeggen :p
    Fijn dat je goed bent aangekomen!

    Maarre, ben jij niet meer aan de antibiotica :p(want zag ik nu een wijntje :D?)

  • 07 April 2008 - 21:13

    Dieuwke:

    Oeh relax! goed dat het allemaal gelukt is!

    enne easy on the wijn en zon he mariken ;) haha of was het braaf appelsap..

    ziet er in elk geval super uit!

  • 07 April 2008 - 22:05

    Simone:

    SUPER MEIDEN!! Helemaal tof... oh ik baal zo hard dat ik niet ook ergens in het buitenland zit!

    X

  • 08 April 2008 - 06:31

    Karin:

    Wow!! Ziet er dik uit man, jullie 'huisje'

    haha.. je wordt nu al in de gaten gehouden met je wijntje.. E+D :P

    Heeel veel plezier meis!!

    Kusss!!

  • 08 April 2008 - 11:25

    Ilseklkl:

    wauw djees wat mooi man! Ik word er helemaal gelukkig van als ik julie zo zie in dat mooie weer en dat prachtige mooie blauwe water! We houden contact en wie weet zien we elkaar over een paar weken op Sint Maarten! Ik krijg er steeds meer zin in.. nog 5 dagen en ik kan zelf foto´s maken in 28 graden! doe je de groetjes aan loes en euhm.. taartens ofzoiets=

    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ilse

  • 08 April 2008 - 12:24

    Rainey:

    VETTE SHIT! :D
    ziet er echt super uit meissie!
    ben echt jaloers...

    veel plezier, en benieuwd naar al je verhalen :)

    kusjesx

  • 08 April 2008 - 13:29

    Senna :

    jeetje wat mooi daar!!
    lekker zeg! :D

  • 08 April 2008 - 14:52

    Sietze:

    doe de vissen de groeten ;)

  • 09 April 2008 - 07:36

    Sanne:

    Jaloeoeoeoeoeoerrrs.. Jeetje wat geweldig!! Ben echt blij voor je, dit heb je gewoon verdient! Geniet er lekker van! Hopelijk verloopt de rest van de tijd ook zo relaxed en zorgeloos:) xxx Sanne

  • 09 April 2008 - 11:07

    Carlijn:

    heej mariken,
    so dat ziet er al meteen goed uit zeg, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat je het al meteen naar je zin hebt.. Leuk om ook wat foto's te zien hoor! Ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto's!
    nou veel succes met alles zo de eerste daagjes maar dat komt zeker goed :)

    kus Carlijn

    p.s. Beleid is nog niet bekend hihi...


  • 09 April 2008 - 11:20

    Maartje G.:

    ben jaloers op jullie!! maar veel plezier jullie 3 !! Xus Maartje..

  • 12 April 2008 - 09:32

    Sarah:

    Dat huisje ziet er zooooooo relaxt uit!! en die omgeving, damn echt super! *erg jaloers ook ja*
    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariken

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH. Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten. Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Actief sinds 20 Maart 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 13592

Voorgaande reizen:

06 April 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: