Projectfrustraties met.... goede afloop :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu Projectfrustraties met.... goede afloop :D - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariken Schenkels - WaarBenJij.nu

Projectfrustraties met.... goede afloop :D

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariken

22 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoii!
Pff aan de ene kant natuurlijk een heeerlijk idee dat je niet verder kunt met je project waardoor je heel de week wel leuke dingen MOET gaan doen, maar voor mij toch wel even moeilijk. Zo druk als ik het in Nederland heb, zo niet druk hadden we het deze week met het project. Wachten wachten en nog eens wachten op reactie van EU-tel, of zij nou wel of niet de telefoonkosten voor de Childhelpline gaan vergoeden (Lees wachten als: elke dag 5 keer erachteraan bellen). Maar daar kwam dan gisteren eindelijk het verlossende mailtje (jaa in een mail gewoon haha) dat ze dat dus mooi WEL gaan doen!! :D Oftewel: de Childhelpline gaat echt gebeuren en wij kunnen binnenkort aan de slag met de promotie ervan!! Dat is echt even het goede nieuws dat ik nodig had, geeft weer de motivatie om ermee verder te gaan! :)
Verder heb dan toch even gebruik gemaakt van de werkloze week, door samen met Maartje mijn PADI gehaald te hebben voor het duiken! Ik ben nu officieel open water duiker en mag tot 18 meter de onderwater wereld bewonderen! :) Na een schriftelijk examen, oefenen van het in en uit elkaar halen van de materialen, voorzwemmen, een dag op de bodem van het zwembad oefeningen doen en 4 duiken in de zee met oefeningen hadden we het binnen 5 daagjes voor elkaar haha. En toen dinsdag onze eerste vrije duik gemaakt! Nog geen haaien helaas (jaa die zitten er!) Maar wel een schildpad, baracuda's, murene's, papegaaivissen (heeel mooi met duizend kleurtjes), kreeften etc. Vet mooi dus! :D
Verder ben ik samen met Maartje gisteren weer eens naar de Quill geweest. Nu de Mazinga route, naar het allerhoogste punt van het eiland! Deze route was echt nog veeel mooier dan de eerste! En echt heel tof want we moesten allemaal klimmen enzo!
Dit weekend gaan we naar Saba om daar ook de prachtige regenwouden te bekijken en wie weet gaan Maartje en ik daar ook eens een duikje nemen :D
Tot snel!

-x-
Mariken

  • 22 Mei 2008 - 13:00

    Ilse:

    Wat fijn meid, dat zij het gaan betalen. En gefeliciteerd met je Padi.

    groetjes, Ilse

    En natuurlijk heel veel suc6 met de promotie!

  • 23 Mei 2008 - 09:33

    Fadi:

    Als ik dat allemaal lees ben ik enoooorm jaloers!!
    Wat vet dat jullie tijd hebben gestoken in het duiken, dan kun je ook de onderwaterwereld bewonderen.

    En wat fijn dat het zo lekker loopt met het project!

    Veel liefs,

  • 23 Mei 2008 - 12:09

    Rainey:

    mariken de duikexpert!
    super vet chica!
    mag je ons leren duiken :P

    xxx

  • 26 Mei 2008 - 20:20

    José:

    Hé Mariken,
    Via Teun deze weblog gemaild gekregen. Leuke, mooie en goeie verhalen (en foto's). Zo te horen/zien beleef je daar een geweldige tijd. Haal eruit wat je kunt want voor je het weet zit je weer in Nederland en gaat alles z'n gewone gangetje.
    Geniet ervan en... ik blijf het volgen.

    Groetjes, José

  • 27 Mei 2008 - 20:20

    Eva:

    He mattie, ikvinddatjemaarsnelweerterugmoetkomen!

    maar eerst nog even genieten van de leuke dingen daar! Hoe was t op Saba? Weet je al wat Lee wilde zeggen? Zo, ik ga me ook voorbereiden nu op mn Lourdes-reis, hatsikidee :D

  • 28 Mei 2008 - 11:22

    Hanne:

    hee Mariken,

    Wat een mooie foto s, nou jullie maken toch ook het een en ander mee daar. Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie project, soms dan wat minder maar dat hoort er bij. Maar jullie hebben het toch allemaal voor elkaar gekregen, gefeliciteerd hoor.
    enne gefeliciteerd met het behalen van je PADI. super hoor nou lekker duiken en genieten van de onderwaterwereld.
    Hier in afrika gaat alles goed, we hebben samen afgesproken dat we ons project volgende week vrijdag helemaal afhebben. En dat we dan beginnen aan de groepsverantwoording, om dan de laatste 3 weken van ons verblijf hier vakantie te houden. We willen nog graag gaan reizen, in ieder geval naar Ghana en heel misschien nog naar Burkina Faso.
    Dus we hebben het nog druk, maar ik ben toch wel aan het aftellen hoor. Ik mis nederland toch wel.

    doe de groetjes aan de andere meiden, succes en veel plezier nog.

    Liefs Hanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariken

We gaan voor 11 weken naar Sint Eustatius om daar in samenwerking met de voogdijraad de kindertelefoon op te richten (wij maken het plan van aanpak daarvoor). Dit is vanuit de opleiding SPH. Daarna gaan we voor 3 weken op vakantie naar Sint Maarten. Mijn 2 reigenootjes studeren met dit project af, ik moet na de zomervakantie nog een halfjaartje naar school.

Actief sinds 20 Maart 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13597

Voorgaande reizen:

06 April 2008 - 18 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: